1 staat voor 'zeer slecht / 5 staat voor 'zeer goed'

Bereikbaarheid

De telefonische bereikbaarheid van de praktijk
De openingstijden van de pratijk
De bereikbaarheid en toegankelijkheid van de praktijk

Het maken van afspraken

De wijze waarop u aan de telefoon/balie te woord wordt gestaan
De mogelijkheid om te kiezen voor een bepaalde afspraakdatum/tijdstip
Bent u tevreden over de wachttijd voor een bezoek of behandeling
1 staat voor 'zeer slecht / 5 staat voor 'zeer goed'

De wachtruimte en behandelkamers

Is de wachtruimte schoon, netjes en comfortabel
Is er voldoende informatiemateriaal, leesmateriaal en kinderspeelgoed
De hygiëne van de behandelruimte

De zorgverlening door de preventie-assistente

Het resultaat van de behandeling van de preventie assistente
De manier van omgaan met kinderen door de preventie assistente
De informatie over de juiste verzorging van uw gebit
1 staat voor 'zeer slecht / 5 staat voor 'zeer goed'

De behandeling door de tandarts Herman van der Sluis

De vakkundigheid van de tandarts
De uitleg over wat er gaat gebeuren en waarom
Het rekening houden met uw eventuele angst voor een behandeling
De tijd die wordt uitgetrokken voor de behandeling
Het resultaat van de behandeling
De manier van omgaan met kinderen
De informatie over verschillende behandelmogelijkheden
1 staat voor 'zeer slecht / 5 staat voor 'zeer goed'

Rekeningen en betalingen

De prijs/kwaliteit verhouding van de behandeling
De manier waarop problemen rond een rekening / betaling worden opgelost

Algemeen eindoordeel over de praktijk

De klantvriendelijkheid van de zorgverlener(s) en de medewerker(s)
De tandheelkundige behandeling door de zorgverlener(s)
De sfeer in de praktijk
Uw eindcijfer voor de praktijk
Zou u de Tandartspraktijk aanbevelen bij vrienden of familie?
Zijn er in de praktijk dingen die naar uw mening beter zouden kunnen en zo ja, wilt u kort aangeven welke dat zijn en hoe we ze kunnen verbeteren?
Wat zijn de dingen in de praktijk die u bijzonder aanspreken of uw als positief ervaart?
Hoe lang bent u patiënt in deze praktijk?

Enkele algemene gegevens over uzelf

Hoe vaak bezoekt u gemiddeld genomen de praktijk?
U heeft het einde van de enquete bereikt. Vergeet u niet op de "verstuur" knop te drukken? Mocht u nog laatste opmerkingen en / of vragen kwijt willen dan kunt u gebruik maken van onderstaande tekst box. Vriendelijk bedankt en we kijken er naar uit u weer in in onze praktijk te ontvangen.